Labels

Anniversary (1) Award (1) Beauty (1) Birthday (1) Biskut (16) Blogger (16) Bubur (5) Buku (1) Cap jempol (1) Cerita (23) Contest (11) Cuti2 (19) Daging (1) Diet (29) Ephyra (2) Family (4) Gadget (4) Garden (2) Giveaway (9) GMM (1) Gosip (13) Hobi (46) Home (20) Ikan (2) Iklan (6) Ilmu (4) Info (23) Info Diet (26) Info Kesihatan (43) Kad (26) Kampung (11) Kek (30) Kerabu (5) Keratan Akhbar (19) Kesihatan (2) Kitchen gadget (3) Korean Food (1) Kraf (4) Kuali Ajaib Are Ikan (1) Kuih (5) Kuih Muih (4) Lauk (8) Lawak (10) Madah (7) Majalah (1) Makan-Makan (1) Manisan (6) Masak2 (250) Masalah (3) Me (90) Mee (3) Memories (17) Menu Diet (16) Menu Mudah (18) Minuman (10) Mood (4) Motivasi (1) movie (4) Muffins (1) Nasi (2) Novel (21) Nuffnang (6) Office (14) Pasta (3) Petua (2) Pizza (3) Potato (3) Puding (18) Puisi (9) Ramadhan (2) Raya (2) Roti (7) Salad (3) Santai (1) Sarapan (20) Senam (9) Shopping (1) SKII (1) Sup (3) Supplement (1) Tag (5) Tazkirah (7) Telur (1) Tips (7) Tutorial (1) Udang (1) Video (17) Wish (10) Wishlist (6)

Kesedihanku telah dikongsi.....

Semalam...akhirnya penantian aku berakhir juga...Semalam lin dah dapat surat tawaran tetap dari HR...Alhamdulillah..menangis sakan minah tu..hak..hak...sekurang2nyer..lega la sikit rasa hati aku...skang lin tentu tahu macam mana sedihnyer aku dulu...cuma aku tak tunjuk kat orang jer....
Mana tak sedih...7 tahun aku bermula disini...Dulu kat sini tak de paper pun.....Banyak sangat kenangan kat sini....daripada RA..ke kerani sambilan...pastu sementara...and skang ni aku dapat tetap....Daripada single..dah kahwin..daripada badan kurus melidi dah jadi 'chubby'..hee..hee...
Tapi hakikatnyer...aku syang nak tinggalkan tempat ni....disini la aku belajar macam2...daripada tak tau paper...banyak sangat benda yang aku tau...Thank's la pada bos2 yang banyak memberi tunjuk ajar pada aku..
Dekat sini aku terbabit dengan bidang penerbitan dan penyiaran....so..totally memang jauh sangat tersimpang daripada post keja hakiki yang sepatutnya seorang pembantu tadbir buat.....Tu pasal la...aku susah skit nak story kalau kawan2 aku tanya pe keja aku kat sini.....banyak sangat pengalaman dan pengetahuan yang aku dapat...yang paling best..aku leh buat editing video dan aku jadi ass..penyelaras kabel tv....dengan semua peralatan yang terkini di sini....teror tu.....
Tapi nak wat cam ner...tu semua akan jadi kenangan dan pengalaman tuk aku....tapi ok gak la...nanti2 apa jer orang suruh aku dah tak takut lagi...nak buat perrr?...buat poster, edit gambo, wat video...susun siaran tv...jadi RA....key in data...so far..insyaallah aku leh buat kot...he..hee...cam riak la plak...
2 januari 2008 ni aku mula lapor diri...so..aku akan gunakan masa yang tinggal beberapa minggu jer kat sini dengan sepenuhnya dan sepuas2nyer....
Ni ler meja keja aku..semak tul..macam sibuk sesangat kannn.......nak wat cam ner...tak tau aku nak letak mana fail2 tu semua...so...bior jer la...kalau kemas pun...sok2 sepah lagi...hee..he

ni laa..partner aku selamer ni...dok sebelah aku jer...nak bergosip senang skit....

and..ni la tempat aku wat keja2 editing..sempat gak la belajo editing guna soft wear final cut pro..kat maccintos pc tu...kalau time tengah mem busy..memang bising giler la kat bilik ni...maklumlah..kalau dah start wat editing..sound memang kuat nyer lah...Lagi2 kalau time en. shahrol yang wat editing..kuat giler......Tapi yang bestnyer tak der saper leh marah kalau bising pun...dah memang kejanyer cam tu...yang dok kat luar tu.....kena tahan telingalah..hak..hak...

No comments:

UDANG GALAH MASAK DIRAJA

Kebetulan big boss beli udang yang segar dan saiznya agak besar. Terus teringat resepi udang diraja ni yang dah lama save dalam instagra...